Δευτέρα 26 Μαρτίου 2007

Ως τώρα...

Μέτρησα τις πράξεις μου
...ως τώρα

Χρόνια πολλά
γεμάτα απέλπιδες προσπάθειες
να υπερβώ τη μοίρα μου
...ως τώρα

Καλή μου φίλη η μοναξιά
σύντροφος αγέρωχη
ποτέ δε μ' εγκατέλειψε
...ως τώρα

Στο Χάος των επιλογών μου βυθιζόμουν
χωρίς ελπίδα
απεγνωσμένα ζητώντας τη σωτηρία
...ως τώρα

Εσένα ζητούσα
ν' απλώσεις το χέρι
να σταματήσεις την πτώση πριν χαθώ
εσένα ζητούσα
...ως τώρα

Και είσαι εδώ
αγγίζεις την ψυχή μου
κάνεις έρωτα στο μυαλό μου
γονιμοποιείς τη σκέψη μου...

Στίχος ελεύθερος είσαι
χωρίς όριο κανένα
ποτισμένος ιδρώτα παράνομων εραστών
έμπνευση χωρίς τέλος

Κομμάτι μου είσαι
εκείνο που έλειπε
από το παζλ της ύπαρξης μου

Φλόγα είσαι...
Κάψε με...
Για πάντα...

Δεν υπάρχουν σχόλια:


ΤΗΝ ΨΥΧΗ ΜΟΥ ΜΠΡΟΣ ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ ΣΑΣ ΑΚΟΥΜΠΩ...

Οι σκέψεις γίνονται λέξεις και ξεχύνονται σαν άγρια άλογα που ελεύθερα καλπάζουν σε καταπράσινα λιβάδια...
Θεατής, ανήμπορος να τα ελέγξω, εγώ...
Το ποδοβολητό τους αισθάνομαι στο στήθος μου μέσα κάθε φορά που μια γραφή ολοκληρώνεται...
Παίρνει ζωή, οργανισμός αυτόνομος, μοναδικός...
Αναμνήσεις ενός μελλοντικού ονείρου...
Ξεκομμένο από κάθε παρελθόν ή παρόν...
Ικανό να προσφέρει τον Παράδεισο μέσα από της Κόλασης τις φλόγες...
Την ψυχή μου μπρος στα μάτια σας ακουμπώ...
Απόψε...

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape
Blog Widget by LinkWithin