Παρασκευή 4 Μαΐου 2007

Καλό Σαββατοκύριακο.

Έφτασε επιτέλους και η Παρασκευή...
Κάποιοι από εσάς περιμένετε αυτή τη μέρα γιατί σημαίνει το τέλος μιας κουραστικής εβδομάδας και την αρχή της ξεκούρασής σας, το Σαββατοκύριακο...
Εγώ πάλι χαίρομαι γιατί ξεκινάω τη δουλειά και επιτέλους τελειώνει άλλη μια βαρετή βδομάδα...
Απόψε, στο μαγαζί που δουλεύω, έχουμε "μεγάλα" ονόματα της ελληνικής μουσικής σκηνής,
Γ. Τσαλίκης - Χρύσπα...
Καλά θα περάσουμε, αν και θα προτιμούσα έναν Παπακωνσταντίνου ή έναν Πλιάτσικα...
Θα το υπομείνω κι αυτό, τι να κάνω...

Μιας και θα λείψω λοιπόν κανα δυο μέρες, είπα να σας αφήσω μερικά τραγούδια, αγαπημένα, έτσι για να σας κρατάνε παρέα...

Καλό Σαββατοκύριακο σε όλους...
Φιλάκια!

Δεν υπάρχουν σχόλια:


ΤΗΝ ΨΥΧΗ ΜΟΥ ΜΠΡΟΣ ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ ΣΑΣ ΑΚΟΥΜΠΩ...

Οι σκέψεις γίνονται λέξεις και ξεχύνονται σαν άγρια άλογα που ελεύθερα καλπάζουν σε καταπράσινα λιβάδια...
Θεατής, ανήμπορος να τα ελέγξω, εγώ...
Το ποδοβολητό τους αισθάνομαι στο στήθος μου μέσα κάθε φορά που μια γραφή ολοκληρώνεται...
Παίρνει ζωή, οργανισμός αυτόνομος, μοναδικός...
Αναμνήσεις ενός μελλοντικού ονείρου...
Ξεκομμένο από κάθε παρελθόν ή παρόν...
Ικανό να προσφέρει τον Παράδεισο μέσα από της Κόλασης τις φλόγες...
Την ψυχή μου μπρος στα μάτια σας ακουμπώ...
Απόψε...

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape
Blog Widget by LinkWithin