Παρασκευή 18 Μαΐου 2007

Να βυθιστώ μέσα σου...

Ένα ακομα υπέροχο δείγμα πραγματικής ποίησης...
Γραμμένο από το μοναδικό Στέλιο Κ.



Σε μιαν άκρη καρφωμένος...

Αγναντεύω...

Ότι δεν γνωρίζω...

Ότι ποθώ...

Σε φαντάζομαι...

Αόρατο σχήμα...

Σε πλάθω με γυμνά χέρια...

Σε νιώθουν τα δάχτυλα...

Σε αγγίζουν...

Τρυφερά σαν βρέφος...

Αλήθεια...

Τι χρώμα να χαρίσω στα μάτια σου...

Με ποιο χρώμα να βάψω τα μαλλιά σου...

Παίζω με αμέτρητα ερωτηματικά...

Παρενθέσεις που ανοιγοκλείνουν...

Κι εσύ...

Απ' έξω...

Ανακατεύεις γράμματα...

Καπνούς γαλάζιους σκορπάς...

Υπο-σχέσεις...

Ξεχειλώνουν τον ουρανό...

Κρύβονται μέσα σε σύννεφα...

Χάνονται όπως τα αστέρια...

Χείλη στεγνά...

Δάκρυα βουβά...

Χέρια κενά...

Ανακατεύουν ρινίσματα πόθου...

Φωλιάζουν σε κογχυλένιες στοές...

Συνωμοτούν...

Εξερευνούν...

Τον άπειρο βυθό σου...

Αναδύομαι μέσα από Σένα...

Γλιστρώ...

Ξε-φεύγω σαν κουρσάρος...

Νοτίζοντας το σπαθί με την γλώσσα...

Αφαιρώντας βδέλλες από το κορμί...

Ξύνοντας το σκληρό αλάτι...

Αφουγκράζομαι...

Σιωπώ...

Να βυθιστώ μέσα σου...

Έντονα...

Σαν να είμαι θεός...

Σε ένα κόσμο που δεν έζησα...

Μα ερωτοτροπώ...

Να κατακτήσω Εσένα...

Να παραδοθώ για Σένα...

...

...

...

Μην ξεχνάς...

Ότι...

Είμαι εδώ...

Στέλιος Κ.

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Μην ξεχνάς...

Ότι...

Είμαι εδώ...


Στέλιος Κ

Νικόλ@ς είπε...

Πάντα θα σαι...εγώ μόνο που δεν θα σε βλέπω, αγγίζω, μυρίζω..παρά μόνο νιώθω

soul είπε...

.........................

mantinada είπε...

Κάπου το 'χω ξαναζήσει αυτό το σχόλιό σου Βαγγέλη...


ΤΗΝ ΨΥΧΗ ΜΟΥ ΜΠΡΟΣ ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ ΣΑΣ ΑΚΟΥΜΠΩ...

Οι σκέψεις γίνονται λέξεις και ξεχύνονται σαν άγρια άλογα που ελεύθερα καλπάζουν σε καταπράσινα λιβάδια...
Θεατής, ανήμπορος να τα ελέγξω, εγώ...
Το ποδοβολητό τους αισθάνομαι στο στήθος μου μέσα κάθε φορά που μια γραφή ολοκληρώνεται...
Παίρνει ζωή, οργανισμός αυτόνομος, μοναδικός...
Αναμνήσεις ενός μελλοντικού ονείρου...
Ξεκομμένο από κάθε παρελθόν ή παρόν...
Ικανό να προσφέρει τον Παράδεισο μέσα από της Κόλασης τις φλόγες...
Την ψυχή μου μπρος στα μάτια σας ακουμπώ...
Απόψε...

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape
Blog Widget by LinkWithin