Σάββατο 9 Απριλίου 2011

Αν ήταν πέτρα η μοναξιά...



Αν ήταν πέτρα η μοναξιά θα μου ‘χτιζα παλάτι
Με άπειρα πατώματα κι ένα σωρό δωμάτια,
Με καναπέδες πέτρινους και πέτρινα κρεβάτια,
Ολόλευκα και παγερά ως χιόνι στο βουνό.
Με βρύσες που θα έρρεαν υφάλμυρο υγρό
Όπως το δάκρυ που κυλά απ’ τα δικά μου μάτια
Κάθε νυχτιά που χάνομαι σ’ ονείρων μονοπάτια
Καρτερικά προσμένοντας εσένα που ζητώ.

Αν ήταν πέτρα η μοναξιά θα ‘σπαγε σε κομμάτια
Μ’ ένα μου βλέμμα μοναχά στ’ απέραντο κενό,
Χρυσή να γίνει αμμμουδιά σ’ ωκεανού νερό
Να τη χτυπούν τα κύματα ως των θεών τα χάδια.
Κι όλο σ’ αγνάντι πέτρινο θα ‘βγαινα να κοιτώ
Των αστεριών τη διαδρομή στο σκοτεινό ουρανό
Ελπίζοντας στου ταξιδιού που διάλεξες να κάνεις
Στερνό λιμάνι σου εγώ μια μέρα να γενώ.

Αν ήταν πέτρα η μοναξιά... αν ήταν από πέτρα...
Όμως δεν είναι! Και μπορώ αυτό να σου το πω...
Είν’ η καρδιά σου πέτρινη και τις πληγές μου μέτρα
Χρόνια που μένουν ανοιχτές όσο κι αν σ’ αγαπώ.

2 σχόλια:

Black_BattleDragon είπε...

Αχ αχ....τι να πω περαν αυτού που σου είπα στο τηλέφωνο δε ξέρω ρε Μαραάκι!!! Αυτό που ξέρω να σου πω όμως είναι ότι απο πέτρα ή όχι....η μοναξιά σου είναι διακοσμημένη με πολύ ομορφιά....ομορφιά που μπορεί να πληγώνει....να πονάει...που στιγμές μπορεί να μην αντέχεται....αλλά με πολύ όμορφια πάντως βρε μικρή!!!!

Επίσης θα προσθέσω στα ταλέντα σου....Ικανότατη λαξευτής πετρωμάτων:PPPPPP

Πολλά φιλιά!!!!!

mantinada είπε...

Μήπως έχω εγώ άλλα λόγια βρε Δρακάκι μου; Σιωπή το μόνο που απομένει...

Να είσαι καλά φιλαράκι μου!


ΤΗΝ ΨΥΧΗ ΜΟΥ ΜΠΡΟΣ ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ ΣΑΣ ΑΚΟΥΜΠΩ...

Οι σκέψεις γίνονται λέξεις και ξεχύνονται σαν άγρια άλογα που ελεύθερα καλπάζουν σε καταπράσινα λιβάδια...
Θεατής, ανήμπορος να τα ελέγξω, εγώ...
Το ποδοβολητό τους αισθάνομαι στο στήθος μου μέσα κάθε φορά που μια γραφή ολοκληρώνεται...
Παίρνει ζωή, οργανισμός αυτόνομος, μοναδικός...
Αναμνήσεις ενός μελλοντικού ονείρου...
Ξεκομμένο από κάθε παρελθόν ή παρόν...
Ικανό να προσφέρει τον Παράδεισο μέσα από της Κόλασης τις φλόγες...
Την ψυχή μου μπρος στα μάτια σας ακουμπώ...
Απόψε...

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape
Blog Widget by LinkWithin