Τρίτη 28 Σεπτεμβρίου 2010

Εν λευκώ...

5 σχόλια:

kariatida62 είπε...

Ελα εδώ είναι το κονάκι σου το βρήκα!!! Ολα ωραία εδώ μέσα! Κοινόβιο πρώτο! Γουστάρωωωω!

mantinada είπε...

Τσα!
Είδες πόσο εύκολο ήταν τελικά;
Καλώς ήρθες στο κοινόβιο πέρδικούλα (εκεί, θα στο λέω μέχρι να το συνηθίσεις!)!!

Καλό μήνα!!!

kariatida62 είπε...

Οπα και το βρήκα και το εν λευκώ!
Γιατί χάνομαι εδώ μέσα??? Νοιώθω ότι έχω μπει σε σπίτι με καθρέπτες!!!
Μαντινάδα εκτός απο μαντινάδες μήπως γράφεις και φοβερή ποίηση? ;)

Αμέσως σ'αγάπησα...τυχαίο λες???

mantinada είπε...

Τίποτα δεν είναι τυχαίο!!!

Κάτι μουτζουρώνω πάνω στο χαρτί κι εγώ αλλά δεν ξέρω αν είναι ποίηση, πόσο μάλλον φοβερή...

Δοκίμασε να κοιτάξεις εδώ (είναι η ετικέτα "Αναμνήσεις Μελλοντικών Ονείρων")

http://mantinada-unicorn.blogspot.com/search/label/%CE%91%CE%9D%CE%91%CE%9C%CE%9D%CE%97%CE%A3%CE%95%CE%99%CE%A3%20%CE%9C%CE%95%CE%9B%CE%9B%CE%9F%CE%9D%CE%A4%CE%99%CE%9A%CE%A9%CE%9D%20%CE%9F%CE%9D%CE%95%CE%99%CE%A1%CE%A9%CE%9D

Ενενήντα επτά είναι οι αναρτήσεις μου με αυτό το περιεχόμενο.
Ελπίζω να βρεις κανα-δυο που να σ' αρέσουν!!

kariatida62 είπε...

Χμ!!! Το ένα καλύτερο απο το άλλο! Ίδιο άρωμα...ίδιο ελαφρύ διεισδυτικό...σ'άλλο μπουκάλι, μα δυνατό!
Ευχαριστώ για τον τίτλο της πέρδικας! Με τιμάς!

Καληνύχτα Μαντινάδα μου!
Μ'αρέσεις γιατί είσαι δυναμική και απλή! Ετσι σε προτιμώ...

Υ.γ. Μη με παρεξηγείς...μου θυμίζεις μια πολύ αγαπημένη μου φίλη που άθελα μου την πλήγωσα!


ΤΗΝ ΨΥΧΗ ΜΟΥ ΜΠΡΟΣ ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ ΣΑΣ ΑΚΟΥΜΠΩ...

Οι σκέψεις γίνονται λέξεις και ξεχύνονται σαν άγρια άλογα που ελεύθερα καλπάζουν σε καταπράσινα λιβάδια...
Θεατής, ανήμπορος να τα ελέγξω, εγώ...
Το ποδοβολητό τους αισθάνομαι στο στήθος μου μέσα κάθε φορά που μια γραφή ολοκληρώνεται...
Παίρνει ζωή, οργανισμός αυτόνομος, μοναδικός...
Αναμνήσεις ενός μελλοντικού ονείρου...
Ξεκομμένο από κάθε παρελθόν ή παρόν...
Ικανό να προσφέρει τον Παράδεισο μέσα από της Κόλασης τις φλόγες...
Την ψυχή μου μπρος στα μάτια σας ακουμπώ...
Απόψε...

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape
Blog Widget by LinkWithin